De witgoed reparatie specialist van Brabant!
Hulp nodig? Bel ons! +31 (0) 6 22178559

FAQ en voorwaarden witgoed abonnement

Van Dijk Technische Dienst

FAQ en voorwaarden wasmachine / droger abonnement

Aanbod

  • Ontvang ik altijd een nieuw product?
    Ja. Het betreft een product in nieuwstaat.

Betaling

  • Hoe is de eerste betaling opgebouwd?
    De eerste betaling bestaat enkel uit de eenmalige kosten. Daarna zullen we het maandbedrag iedere maand automatisch afschrijven.
  • Waarom moet ik eenmalige kosten betalen?
    Je betaalt deze om je abonnement bij Van Dijk Technische Dienst te activeren. Dit doen we ook omdat het product van Van Dijk Technische Dienst blijft en we van zekerheid houden.
  • Hoe werkt de maandelijkse incasso?
    Je betaalt de kosten van je abonnement iedere maand vooruit. Dat betekent dat we iedere maand op de 29e automatisch het abonnementsgeld van je rekening afschrijven.
  • Waarom is mijn eerste afgeschreven maandbedrag hoger?
    De eerste afschrijving van abonnementskosten is vaak hoger dan het maandbedrag, omdat je voor de huidige en eerstvolgende maand betaalt. Als je bijvoorbeeld een abonnement afsluit op 15 april, betaal je de eerste afschrijving voor een halve maand april en de eerstvolgende maand mei.

Bezorging

  • Wanneer wordt mijn product bezorgd?
    Bij het afrekenen kies je zelf een bezorgdatum. De vroegst mogelijke bezorgdatum is twee (werk)dagen vanaf vandaag.
  • Sluiten jullie mijn product aan?
    Ja. We bezorgen, plaatsen en sluiten je product gratis aan.
  • Halen jullie het oude apparaat ook op?
    Als je oude product bij de drempel klaar staat, nemen we dit voor je mee. Dit moet wel een vergelijkbaar formaat hebben. Heb je voor een extra aansluitservice gekozen? Dan nemen we het oude model mee vanaf de plek waar het nu staat.
  • Moet ik zelf thuis zijn om het apparaat in ontvangst te nemen?
    Als er maar iemand thuis is om open te doen voor onze bezorgers, hoef jij zelf niet thuis te zijn.

Gedurende de looptijd

  • En wat als ik me bedenk?
    Je mag de overeenkomst binnen 30 dagen zonder opgaaf van reden ontbinden.
  • Kan ik mijn abonnement stopzetten?
    Na 24 maanden is het mogelijk om je abonnement maandelijks kosteloos op te zeggen. Dit kan per mail via info@vandijktd.nl of telefonisch via 06-22178559. Indien je het abonnement voor de 24 maanden stop zet, dan betaal je de resterende maanden. Wij halen het product gratis bij je op.
  • Kan ik mijn abonnement aan iemand anders overdragen?
    Ja, dat kan. Neem hiervoor contact met ons op.
  • Wat doe ik bij schade of een defect?
    Neem contact op via info@vandijktd.nl. Wij doen ons best om je apparaat zo snel mogelijk te repareren. Mocht dat niet lukken dan zorgen we voor een vervangend product. Bij witgoed is dit binnen 48 uur.
  • Ik ga verhuizen, wat nu?
    Geen zorgen, wij verhuizen jouw product voor 60 euro binnen een bepaald regio.

Na afloop

  • Kan ik het product na het stopzetten van mijn abonnement overkopen?
    Ja, na 24 maanden is het mogelijk om het product van Van Dijk Technische Dienst te kopen. Je kan hiervoor bellen naar de klantenservice en zij kunnen je op jouw verzoek een koopoptie aanbieden. Je bent uiteraard niet verplicht om het aanbod te accepteren.
  • Wat gebeurt er met het apparaat na het stopzetten van mijn abonnement?
    Van Dijk Technische Dienst haalt het apparaat gratis bij je op en verwerkt het op een milieuvriendelijke manier.

Voor wie?

  • Waarom biedt Van Dijk Technische Dienst abonnementen aan?
    Van Dijk Technische Dienst wil het voor klanten makkelijker maken om te beschikken over een kwalitatief apparaat voor een vast bedrag per maand. Bijvoorbeeld omdat je oude product kapot is en je geen nieuwe wil aanschaffen.
  • Word ik eigenaar van het apparaat als ik een abonnement neem bij Van Dijk Technische Dienst?
    Nee, Van Dijk Technische Dienst blijft juridisch gezien eigenaar van het apparaat gedurende de duur van het abonnement. Een abonnement is dus niet een manier om af te betalen in termijnen.
  • Mag ik een abonnement afsluiten voor iemand anders?
    Nee, het is alleen mogelijk om een abonnement af te sluiten voor jezelf. Let op: je moet 18 jaar of ouder zijn om een abonnement af te kunnen sluiten.
  • Kan ik meerdere abonnementen tegelijkertijd afsluiten?
    Je kan maximaal 1 abonnement per productgroep afsluiten gedurende de looptijd. Je kunt bijvoorbeeld niet 2 wasmachine abonnementen afsluiten, maar wel 1 wasmachine en 1 wasdroger abonnement.
  • Is het mogelijk om zakelijk een abonnement af te nemen?
    Het abonnement is vooralsnog alleen af te sluiten door particuliere klanten.

Privacy

Contact

  • Vragen, wijziging doorgeven of hulp nodig?
    Stuur dan een e-mail naar info@vandijktd.nl of neem contact op via 06-22178559. Let op: heb je een vraag over jouw order? Zorg dat je jouw ordernummer bij de hand hebt. Dit vind je terug in de e-mail met de overeenkomst, die je ontvangen hebt na de goedkeuring van jouw acceptatietoets.
× Stuur een appje!